Thursday 6 October 2011

Kau Tipu Aku.

Dalam hidup ni memang susah untuk berlaku adil, berlaku jujur, berlaku ikhlas bila bermain dengan perasaan. 
Kadang-kadang tak semua orang mampu buat dengan ikhlas seperti apa yang dituturkan.. 
Semuanya tipu semata-mata untuk menyedapkan hati sebelah pihak. 
Ok aku tak kena tipu pun sebenarnya cuma aku sendiri yang tertipu dengan perasaan. haha. 


P/S : lagu yang menyentuh hati . Ok # sedih

Betapa remuk jantungku
kau tipu aku
kau tipu aku
betapa sakit hatiku
kau buang aku
kau buang aku
ku tatap langit yang hitam
saat menanti malam
kau pun tak kunjung datang
kau buat gelap pelangi
lalu kau datang lagi
membuat luka ini
kau jangan mencuba untuk di sini
kau jangan mencuba untuk kembali
bila kau di sini
biar ku yang pergi
kau telah ingkari semua janjimu
kau telah ingkari semua sumpahmu
sudah usai usah cerita tentang kita
jangan pernah kau di sini
jangan pernah kau kembali

P/s/s : Jangan kembali lg kalau untuk menyakitkan sekeping hati ini. 


No comments:

Post a Comment