Thursday 10 November 2011

Terfaktab nak bagi free Kitab Terfaktab ?

Tahniah sudah setahun bergelar terfaktab. Aku nak cuba jugak.
Pantun karut :
Sorong papan tarik papan,
Buah keranji dalam perahu,
Aku cuba masuk pertandingan,
Hadiah hebat siapa tak mahu ?

Ini kisah berkaitan terfaktab.
TERFAKTAB ?
Dengan adanya terfaktab aku jadi kuat.
Dengan adanya terfaktab aku rasa hebat.
Dengan adanya terfaktab aku bina semangat.
Dengan adanya terfaktab tidur aku sentiasa lewat.
Dengan adanya terfaktab aku cuba untuk berbakat.
Dengan adanya terfaktab aku tak kenal erti lelah penat.
Dengan adanya terfaktab aku dapat kenal penulis hebat.     
Dengan adanya terfaktab aku cuba sesuatu sampai dapat.
Dengan adanya terfaktab nota kuliah aku dah berlipat-lipat.
Dengan adanya terfaktab ketawa aku tidak lagi dibuat-buat.
Dengan adanya terfaktab kadang-kadang aku belajar jadi jahat.
Dengan adanya terfaktab, entry aku keluarkan saat malam makin lewat.
Dengan adanya terfaktab aku belajar yang mana asli, yang mana dibuat-buat.

P/s : Agak-agak entry ni ada kaitan atau saja dibuat-buat ? haha.

Nota : Definisi cinta infiniti itulah dia terfaktab. Aku nak jugak Kitab Terfaktab, kalau ada yang baik hati nak sedekah kan kat aku,  cari aku kat Laman Muka Buku ni . Nanti kita dating. haha ~

# Ini LINK untuk ke TERFAKTAB. Kalau berani cubalah !

No comments:

Post a Comment