Friday 4 November 2011

Rasa Yang Tertinggal

Ya. Rasa yang tertinggal mungkin tidak akan sama dengan rasa yang ditinggal.
Okay, faham tak ?
Tertinggal dengan ditinggal adalah beza.
Aku pun pening apa yang aku nak sampaikan.

Yang pasti !
Rasa yang tertinggal itu mungkin hanya kenangan masa lalu.
Rasa yang ditinggal itu mungkin untuk melepaskan apa yang terbuku.

Aku tak mampu untuk menyatakan.
Cuma hanya rasa itu yang tertinggal.

Aku tak mampu untuk mengungkapkan.
Cuma kata-kata di hati yang kedengaran.

Aku tak mampu untuk meluahkan.
Cuma senyuman palsu yang aku hadiahkan.

Aku tak mampu lagi untuk bertahan.
Cuma keluhan yang kedengaran.

Aku tak mampu untuk menafikan.
Cuma aku biarkan hati yang mengiakan.

Nota : Rasa yang tertinggal itu mungkin terpalit di hati dengan kesan tersendiri. Sukar untuk dihakis.Jadi aku biarkan ia sendiri.



2 comments:

  1. sungai petani kedah..sekolah mane la agaknye ni kan?sekolah ibrahim ke?hoho

    ReplyDelete
  2. erk ? apa kaitan sg petani dgn sekolah ibrahim? haha. student uitm lah :)

    ReplyDelete