Wednesday 2 November 2011

Pendapat peribadi.

Entry tak da kaitan yang ada di hati. Cuma pendapat peribadi.
Setiap orang punya cara yang beza dalam hidup masing-masing.
Sini punya cerita jugak beza.
Ya . Beza sama sekali.

Hey kawan !
Ya mungkin kawan.
Dulu kau cakap kau kawan.
Sekarang aku rasa kau hilang tanpa dapat dikesan .
Kau hilang bila hati kau sudah punya taman.
Macam ini kah kawan ?

Kawan.
Aku ada bila kau perlu.
Tapi kau buang aku bila kau tak perlu.
Kau buat semua secara melulu.
Kau memang tak tahu malu.
Kau datang bila kau nak pinjam bahu aku.
Untuk lepaskan tangis syahdu.
Aku tak peduli dengan semua tu.
Cuma aku harap satu.
Tolong jangan jadikan orang lain macam aku.
Bukan semua orang hati batu.
Yang boleh kau buat tanpa fikir dahulu.

# hati terluka dengan perbuatan kau, mungkin kau tak tahu sebab kau tak pernah selami hati aku.

Nota : Kawan biar ikhlas. Jangan cari kawan bila perlu sebab aku tahu kawan-kawan yang baik akan ada selalu. Bukan saat gembira tp saat berduka pun tetap selalu.

1 comment: