Monday 24 October 2011

Gugurnya bulu mata .

Title kemain lagi ha !
Sebenarnya kaitan sikit je dengan apa yang nak di cerita.

Betul ke ?
Dulu orang cakap kalau bulu mata kita jatuh , ada orang sedang rindukan kita ?
Betul ke ?
Tapi boleh percaya tak?
Hanya dengan seurat bulu mata , apa kaitan dengan hati orang yang merindui kita?
Mungkin kisah dongeng semata-mata , hanya untuk menyedapkan rasa.

P/s : Kalau betul rindu , okay la tu.
P/s/s : Kawan aku cakap dia rindu aku , betul la kot sebab tadi bulu mata gugur satu . HAHA ~ Perasan .

4 comments:

  1. bulu mata saya pun jatuh jgk td...mesti ada org rindu saya jgk..;)

    ReplyDelete
  2. lama-lama habis la bulu mata kalau betul kan. haha.

    ReplyDelete
  3. xde bulu mte la ang ps nie lau rmai sgt yg wndu ang,,ha3

    ReplyDelete
  4. eh mana boleh tak de bulu mata tu . mesti ada punya. sebab orang yg nak rindu kan aku dah tak de rasanya. haha.

    ReplyDelete