Monday 5 March 2012

Pemberi dan penerima hati.

Memberi itu lebih baik dari menerima.
Ye dak ?
Tapi kalau untuk urusan hati, bagi aku sama ja.
Baik yang memberi mahupun yang menerima.
Pemberi itu ikhlas.
Penerima itu ikhlas.
Pemberi itu jujur.
Penerima itu jujur.
Makanya berdua dapat bergandingan dengan baik.
Ya kan ?
Tapi ,
Aku masih tak faham kenapa seawal perkenalan yang ditaburi dengan bunga mawar yang indah lagi cantik belaka.
Tapi di hujung-hujung cerita, dibaling dengan caci-maki belaka.
Itu macam celaka bagi aku.
Kau tak rasa penat ka bila mula-mula kau yang bersemangat tapi bila di akhir kau yang mcm pengkhianat dalam hubungan ?
KAU .
Kalau dari awal lagi memang untuk main-main, let me know.
At least aku pun boleh main sekali.
Baru adil.
Tak la kau biar aku termangu macam orang takda hati dan perasaan.
Ya sekarang kau bahagia bila buat macam ni.
Tapi aku sangat beruntung tak lagi dengan kau sebab aku tahu kau bukan yang terbaik untuk aku.



P/S : Aku tahu kau yang terbaik sentiasa ada di luar sana cuma kita masih belum berjumpa. Tunggu aku ya !

Nota : Hati dan perasaan bukan untuk dibuat main. Ini serius.

No comments:

Post a Comment