Tuesday 27 March 2012

Ini untuk awak.

Hati tak mampu lagi untuk meluahkan kata.
Cukup sekadar bait-bait lagu ini menjadi penghantar bicara.
Itupun kalau awak tahu lah apa yang saya taip ni.
Tapi saya yakin awak tak pernah ambil tahu pun kan.
Tapi tak pe , at least saya mampu luahkan biarpun awak tak pernah tahu.



Awak, kalau awak tahu , lagu ini untuk awak. 

Remuk-remuk jantungku
Sakit-sakit hatiku
Saat kau tinggalkan diriku
Sunyi hidup tanpamu

Sungguh perit hidupku
Sunyi sepi malamku
Betapa sedihnya jiwaku
Menantikan dirimu

Ku rindukan dirimu
Rapuh hidup tanpamu
Kembalilah peluk hatiku
Temanilah mimpiku

Patah sayap cintaku
Jauh dari kasihmu
Lagu ini hanya untukmu
Kembalilah cintaku

Tuhan tolonglah diriku
Kembalikanlah cintaku
Aku kan setia menunggu
Hingga hujung nafasku

Tuhan tolonglah diriku
Khabarkan aku menunggu
Sampai kapan pun ku tunggu
Kerna dia hidupku

# Credit untuk Ezad Lazim dari Exist - Mengharap Bintang.

Nota : Sampai saat ini hati saya cuma tertulis nama awak.

No comments:

Post a Comment